Dažniausiai Užduodami Klausimai

 
DUK arrowBendri klausimaiarrowKaip sistemoje užregistruoti problemą?

Paieška:

Atgal

Kaip sistemoje užregistruoti problemą?


  • IÅ” Tėjos administratorių gauti prisijungimo duomenis;
  • Prisijungti interneto svetainėje www.teja.lt ;
  • Kairioje lango pusėje spausti 'Problemos';
  • DeÅ”inėje lango puseje spausti 'Sukurti problemą';
  • Užpildyti antraÅ”tę, problemos statusą, problemos prioritetą, kuo detaliau apraÅ”yti problemą, jeigu yra galimybė prisegti paveikslėlÄÆ;
  • Spauskite 'Gerai' problemos užregistravimui;
  • Problemų registravimo pradiniame lange matysite problemos statusą.


Jei nepavyko iÅ”spręsti problemus pagal apraÅ”ymą, susisiekite su Tėja pagalba.
Demonstracinis "TĖJOS"
filmukas
Pagalba klientams
Jūsų IP adresas :
3.229.117.191
Programos aprašymas