Tėja CRM

 
Tėja CRM modulis skirtas vykdomų projektų, darbuotojų laiko, įmonių kontaktų apskaitai.
Modulis susideda iš dviejų pagrindinių dalių:

Projektų medis
Projektų medis
Jame aprašomi visi įvykiai susiję su personalu arba įmonėmis (klientais).

Įvykiai susideda iš įvairių tipų:
  1. Elektroninis laiškas;
  2. Susitikimas - darbuotojų susitikimas arba susitikimas su klientais;
  3. Skambutis;
  4. Dokumentas - bet kokio formato dokumentas, kuris turi būti pasiekiamas vienoje sistemoje;
  5. Darbas - darbuotojo darbas, kuriam galima nurodyti prioritetą, laiką, išbaigtumą;
  6. Projektas - medžio struktūrinis elementas, leidžiantis grupuoti kitus įvykius;
  7. Resursai - prakės ir kiti objektai susiję su vykdomu projektu;
  8. Pajamos - gaunamų pajamų piniginė išraiška;
  9. Kalendorinis įvykis.
Visus įvykius galima struktūriškai sugrupuoti į norimą kintančią medžio struktūrą.
 

Laiko grafikas
Laiko grafikas
Laiko grafike galima sukurti naujus įvykius tam tikru laiko momentu ir paskirstyti juos darbuotojams. Veikia priminimų sistema, neleidžianti praleisti svarbių suplanuotų darbų ar susitikimų. Taip pat realizuota galimybė analizuoti keleto darbuotojų darbą ir užimtumą.

Elektroninis paštas

Programa gali automatiškai parsiųsti vartotojo elektroninį paštą ir su surūšiuoti pagal turimą klientų adresų knygutę.
Tokiu būdu palengvinamas susirašinėjimo su klientais registravimas CRM modulyje. Visi laiškai ir su jais susiję dokumentai - vienoje lengvai pasiekiamoje vietoje.
Demonstracinis "TĖJOS"
filmukas
Pagalba klientams
Jūsų IP adresas :
3.138.124.40
Programos aprašymas